Ja pod Svetim brdom

Ja pod Svetim brdom

Pretraži ovaj blog

24. stu 2012.

006.Divlje vode - Žumberak

To translate from Croatian to install your language:translate.google




Nazvao me je na mobitel frend pa kaže, idemo nekamo na jedan dan, nemogu više, išla bi i supruga , malo sam razmišljao pa kažem, idemo na PP Žumberak- Samoborsko gorje , nije daleko, nekih 20 km od Zagreba , može i tako je bilo, u nedelju u jutro javlja se zvono na vratima, frend je već stigao, nisam spremio ruksak jer mi neće trebati za jedan dan, mislim si budem negdije uz put pojeo i tako smo krenuli.
Vozimo se prema Samoboru i kad smo došli za skretanje prema Bregani , desno pa kod benzinske pumpe i granićnog prijelaza ljevo i prema parku prirode Žumberak – Samoborsko gorje, vozimo se kroz sela prema Stojdragi, dolazimo do križanja, mi ćemo ljevo i odmah stanemo kod križa i crkvice, malo dalje u udolini je izletište i restoran Divlje vode


Kako smo zastali kod križa i kapelice, naravno frend nas je odmah poćeo zabavljati svojim akrobacijama, kad smo završili sa slikanjem scenskih elemenata, zaputili smo se prema restoranu na ulazu u park, gdije smo naravno prema mojim očekivanjima popili kavu, izljećili pluča od viška zraka i malo popričali sa osobljem.
Došlo je vrijeme da malo pogledamo okolo, izašli smo van te smo se zaputili prema Bio parku koji se nalazi na dosta velikoj površini, a odmah ispod restorana, odmah na silasku nakon desetak metara dočekao nas je ribnjak, odnosno nešto kao potok sa pastrvama, gledam okolo, sve je ljepo uređeno, ima mjesta za djecu i za odrasle, kako smo se šetali dalje, počeli smo susretati domaće životinje,( konje, vijetnamske svinje i još puno toga) nisam vidio kravu pa neznam dali je ljubićasta ili kakva, ali dobro, tu smo se zadržali dosta dugo pa je došlo vrijeme da idemo dalje.

Inače ulazak u park je koštao deset kuna, ali smo se mi ovaj puta provukli, nije bilo osoblja da nam naplati, po izlasku iz parka , opet smo svratili u restoran gdije smo popili kavu i sok i nastavili dalje prema Eko selu Žumberak i kući Scouth, ali o tome drugi puta.






Nema komentara: